6/5/09

Canal de la Selleta del Pinell + Canal del Raco d'en Marc

01-05-2009 Dia del treballador

8.15 del matí, Tivenys. Arriba Javier i amb el crit de “Namon!”, arranquem cap a Tortosa, on ens espera en Bernat. Després de recollir al xertolí, ens dirigim cap al Mas de Barberans, aparquem el cotxe i els dos tivenxans, Javier i Núria, i el xertolí, Bernat, entrem en un bar per fer un tallat. Allí trobem, encara, algunes restes de les festes majors.
Agafem la carretera que ens porta als peus de la Selleta del Pinell, deixem el cotxe, ens preparem, i cap amunt! Això sí: abans la foto de sortida. Vam tenir sort, i el barranc estava sec, ja que amb aigua haguéssim patit una mica. Sense cap dificultat, a la una ens trobàvem a l’últim ràpel i de retorn cap al cotxe.
Després decidim anar a fer el canal del Racó d’en Marc. Arribem amb el cotxe, dinem, ens posem el neoprè, perquè aquest sí que era amb aigua, i cap amunt. Després d’una aproximació d’uns 20 minuts, i de trobar-nos amb gent que baixava, arribem al primer ràpel. Aquí ja teníem ganes de trobar l’aigua, perquè la calor era insofrible amb els vestits. En trobar el primer bassal d’aigua ens hi tirem de cap, millor dit de peus. Després de fer fotos i fer alguna altra capbussada, ja ens trobem baix sense cap entrebanc afegit.
Agafem el cotxe i abans d’emprendre el camí cap a Tortosa, parem al mateix bar de la pujada per fer les típiques “birres” de després de fer esport. L’ambient del poble ens fa agafar ganes de quedar-nos, però el nostre cos i, sobretot, les nostres pintes, ens demanen que marxem cap a casa.
Ha estat un dia bastant complet.
Fins la pròxima sortida!

Crònica by Núria.

Les fotos a: http://picasaweb.google.es/climbingxerta/CanalDeLaSelletaDelPinellCanalDelRacoDEnMarc152009#